Tuesday, July 21, 2020

بهترین مشاور ازدواج در تهران

بهترین مشاور ازدواج در تهران:

مشاوره ازدواج اصلاً چیه ؟ و بهترین مشاور ازدواج در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟ مشاوره فرایند پویا بین مشاور و مراجع می باشد، که در آن مراجعه یا مراجعین از مشکلات و دغدغه هایشان می گویند.
اما بحث مشاوره ازدواج کمی متفاوت تر است. مشاوره ازدواج یکی از زیر شاخه های علم مشاوره است تفاوتش با سایر مشاوره‌ها این هست که ممکن است دو نفری که برای مشاوره ازدواج می آیند، در ابتدا دغدغه و چالش و مشکلی نداشته باشند که بخواهند با آن شروع کنند و یا از آن شکایت کنند. چرا که بخش اعظمی از مشاوره ازدواج صرف آموزش مواردی که لازم است توسط روانشناس و مشاور به زوجین گفته شود، می شود.

ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه است.

No comments:

Post a Comment