Saturday, May 15, 2021

آموزش 5 روش حل مشکل روشن نشدن گوشی آیفون - هاکان موبایل

 

از لحاظ قدرت باتری، کمپانی اپل میگوید این گوشی میتواند تا 90 دقیقه بیشتر از گوشی آیفون 8 پلاس کارایی داشته باشد که در دراز مدت یک قابلیت عالی به حساب میآید. آیفون دارای سیستم عامل ios بوده که این موضوع مهمترین ویژگی گوشیهای اپل است. گوشیهای آنلاک فکتوری نیز به گوشیهایی گفته میشود که بدون دخالت اپراتور برای فروش در بازار در نظر گرفته شده است. این فناوری از قابلیت شارژ سریع 15 وات استفاده میکند؛ جایگاه این شارژر در قاب پشتی گوشی قرار دارد که به کمک آهنربا متصل میشود و عملکرد بسیار خوب، منسجم و سریعی از خود نشان داده است. گوشیهایی که ساخت آنها نیز ادامه دارد و البته پشتیبانی به بالاترین شکل ممکن اجرا میشود. در حال حاضر قیمت آیفون 11 پرو مکس 256 بالاترین قیمت گوشی موبایل در ایران را به خود اختصاص داده است. سال 2020 یکی از پرمحصولترین سالهای اپل است که با معرفی پنج گوشی در یک سال سهم زیادی از بازار را به گوشی های خود اختصاص داده است. این کیفیت بالا در زمان انجام بازیهای ویدئویی سنگین همچون Asphalt 9 هم به خوبی خود را نشان داده که تصاویر بدون هیچ پرشی و خیلی روان پخش میشوند. کارایی هر دو گوشی با داشتن CPU و GPU بهبود یافته، به شکل قابل توجهی بالا رفته است.

 

هاکان موبایل چند واقعیت وجود دارد که دلیل موجهی برای ما ایجاد می کند که چرا قیمت موبایل آیفون بالا است. آیفون ۱۱ با ابعاد ۸/۳ × ۷۵/۸ × ۱۵۰/۹ میلیمتری و وزن ۱۹۴گرمی دقیقا با آیفون XR برابری میکند و در جایگاهی بین آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس قرار می گیرد. از سوی دیگر گوشی آیفون XS تقریبا همانند آیفون X با وزن کمی بیشتر است، به شکلی که تفاوت وزن در دست اصلا احساس نمیشود. کنارههای گوشی همانند گوشی آیفون 6، 7 و 8 بوده و تنها تفاوت ممکن اندازه 6.1-inch آیفون 11 است. هرچند طراحی همانند گوشی آیفون XR کمی دلسرد کننده خواهد بود. لنزها نیز کمی بزرگتر شده و به همین دلیل جزئیات بیشتری درون هر قاب قرار میگیرد. همچنین پنل جلویی و پشتی آن از جنس شیشه بوده که با استفاده از تکنولوژی Ceramic Shield Glass بر روی پنل جلویی مقاومت آن را چندین برابر نموده و زیبایی خاصی را به آن بخشیده، قاب دور استیل ضد زنگ ترکیب رنگ و محافظ خوبی برای گوشی می باشد. ترکیب قاب شیشه ای پشت آیفون x و فریم استیل در کنار ابعاد مناسب آن باعث شده است تا گوشی به راحتی از دست سُر نخورد.

همانطور که گفته شد فناوری و صنعت گیم در دو دهه اخیر با استقبال بالایی مواجه شده است و پا به عرصه موبایل نیز گذاشته است. نسخه های 64، 256 و 512 گیگابایتی با رم داخلی 4 گیگا بایت که ظرفیت بالایی دارند و می توانند برای همه بازی های حرفه ای استفاده شوند. برای صرفه جویی در هزینه، همیشه تعمیر موبایل آیفون - تعمیر موبایل اپل - تعمیر گوشی اپل و تعمیر گوشی آیفون به جای تعویض آن پیشنهاد می شود. بنابراین چه بخواهید از اسرار شرکت خود، عکس های شخصی و یا سایر اطلاعات سری و غیر سری خود محافظت کنید، مطمئن باشید که اطلاعات شما با اپل ایمن است. البته نمیتوان ان را ارزان یا مقرون به صرفه نامید و منظور ما از قیمت مناسب تنها به نسبت قیمت سایر گوشیهای آیفون است. به خاطر داشته باشید که تنها مدلهای فروخته شده در آمریکا از mmWave 5G، که بر فناوری استانداردتر 5G پهنا-متوسط مورد استفاده در باقی دنیا برتری دارد، پشتیبانی میکنند.

 

بنابراین همان رنگهای زنده، رنگ سیاه عمیق و یا سفید بسیار روشن را که در صفحه نمایشهای بسیار خوب دیدیم، در اینجا نخواهیم داشت. طراحی آخرین مدل گوشی آیفون 11 به نسبت آیفون XR تغییر چندانی نکرده، هرچند دو رنگ جدید به مجموعه رنگهای این گوشی افزوده شده است. به نسبت گوشی آیفون XS، آیفون XR با تغییراتی مواجه شد تا بتواند با قیمتی کمتر در بازار عرضه شود. این گوشی در واقع همان آیفون 5s است که از لحاظ سختافزاری و دوربین قدرتمندتر شده است و حالا قیمت پایینی نیز در زمان عرضه دارد تا با رقبای میانرده اندرویدی رقابت کند. گوشی آیفون 11 با دوربین خوب و قابلیتهای دیگری که در آن تعبیه شده توانسته یک گوشی بسیار خوب همراه با یک قیمت مناسب باشد که رنگهای زیبا و عمر باتری طولانی به کاربر عرضه میکند. بنابراین پرچم دار شرکت اپل از باتری قدرتمندتری نسبت به سری قبلی های گوشی های آیفون بهره برده که یکی دیگر از ویژگی های برجسته گوشی آیفون 11 به حساب می آید. هرچند شروع به کار دوربین کمی با تعلل همراه بود و پردازش تصاویر نسبت به یک گوشی مدرن آهسته به حساب میآمد. دوربین عریض اصلی دارای لنز f1.6 سریعتری است که برای عملکرد بهتر در نور کم میتواند 27 درصد نور بیشتر به خود راه دهد و همچنین نویز بیشتری نسبت به دوربین قبلی دفع کند، اما بیشتر بهبودها در نرم افزار دوربین صورت میگیرد. 

No comments:

Post a Comment