Tuesday, October 19, 2021

انواع سوله دست دوم

 



مهم است که سوله های دست دوم مناسب برای هر نوع صنعت مناسب باشد. بیایید دیدی به انواع اصلی داشته باشیم و آنها را بررسی کنیم.


1. سوله های صنایع سنگین

از ماشین آلات و کوره های بزرگ  تا انبارهای خیلی گسترده، این ساختمانها بر اساس یک سری تجهیزات و فرآیندهای مورد نیاز مانند کارخانه تولید سیمان، واحدهای تولید ماشین و غیره مورد نیاز هستند. همچنین سیم و کابل ، صنایع حرارتی، ابزار آلات و سایر جانبه های فنی زیادی در این حوزه وجود دارد. با سوله های دست دوم که متناسب با نیاز شما از جمله جانبه های کاربردی هستند، ممکن است پوششی برای جلوگیری از خورده شدن ، مقاومت در برابر گرما وآب و ضد زنگ زدگی باشد.

2. انبارها و سیلو

این سازه ها بسیار بزرگ هستند و بنا بر فرآیندهای بارگیری و تخلیه برای کامیون های بسیار بزرگ در خارج از محیط شهری واقع شده اند. ممکن است در نزدیکی فرودگاه ها نیز باشند. به عنوان انباری برای مدل های مختلف کالا، بسیار مهم است که سازه دارای آهن قوی و به دور از تأثیرات آب و هوایی مانند باران و باد و طوفان باشد. با توجه به نوع ستون در این بین، انبارهای سوله دست دوم  نه تنها سریعتر ساخته می شوند بلکه فضای بهتری هستند. تولیدکنندگان سوله انبار به طور خاص برای انبارها در مارکت سوله های صنعتی جدا از کسانی که همه چیز تولید می کنند ، وجود دارد.

3. سردخانه

برای کشورهای در حال توسعه و به ویژه کشورهایی که شرایط آب و هوایی بسیار متنوعی دارند مانند هند دارند  امکان ذخیره سازی مواد غذایی سرد یک نیاز حیاتی است. سوله دست دوم بسیار خوش قیمت است، و امکانات خوبی برای ساخت سردخانه میدهد.  این سازه مانع هدر رفتن کالاهایی مانند گوشت و فست فود ، غلات غذایی ، انواع داروها و غیره می شود. از جمله پوشش سقف و پوشش که عموما نو هستند، مزیت ساختن یک مرکز کارآمد را می دهد. سوله های دست دوم برای عایق در برابر گرما و البته سرما هزینه های انرژی را کاهش می دهد که صرفه جویی در بودجه شما است.

4. سازه تولیدی اقلام سبک

واحدهای فرآوری مواد غذایی و تجهیزات الکتریکی سبک در این دسته تولید می شوند. به جای ماشین الات سنگین، ماشین آلات سبک وجود دارد و البته فضای کمتری اشغال شده است. استفاده از سوله های دست دوم کوچک ، گسترش و اصلاح آسانتر روند را از داخل هنگامی که کسب و کار توسعه می یابد، امکان پذیر می سازد. لذا  سفارشی سازی با هزینه های دوستانه در اختیار مالک است که کنترل بیشتری بر تولید خود داشته باشد.

5. مرکز تحقیق و نو آوری

تحقیق و نو اوری امروزه به قلب هر کسب و کاری تبدیل شده است. قسمت تحقیق و نوآوری شامل بسیاری از امکانات رفاهی در سوله می باشد. همچنین، یک محیط کنترل شده در داخل  نیاز است. از جایی که که در برخی قسمت ها عملیات تحقیق و توسعه مداوم انجام می شود، بسیاری از مراکز تحقیق و نوآوری بخشهای رفاهی و مسکونی را برای مخترعین و سایر کارکنان جدا از سایر امکانات مانند آزمایشگاه، مراکز حساس ، اتاق های جلسات و غیره در نظر گرفته اند. این مرکز بسیار مهم است و سازه مناسب می طلبد.

6. سازه قابل گسترش

یک تعریف جدید در این روند، این نوع سوله های دست دوم  کمی از همه چیز را از دسته های بالا به شکل یک ساختمان در اختیار قرار میدهد. می تواند فضای انواع قسمت ها باشد. ماشین آلات سب ، دفتر کار، نمایشگاه و شو روم، واحد مسکونی و غیره. در کشورهای پیشرفته، کسب و کار های جدید به دلیل دسترسی آسان تر به سفارشی سازی، واحد های بزرگتر و اجاره بهای مناسب، از این فضاها استفاده می کنند. 


No comments:

Post a Comment