Saturday, August 21, 2021

لوازم خانگی و لوازم جانبی

 امروزه در هر خانه ای تعداد زیادی لوازم خانگی برای کمک به آشپزی و نظافت و سایر امور خریداری و استفاده می شوند. خریداری این لوازم خانگی با توجه به تعدد برند و نوع ، قیمت و خدمات پس از فروش کار بسیار مشکلی است. از طرفی ترافیک و مسافت نیز در خرید های حضوری مشکل کمبود وقت را نمایان می کند. به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی که خدمات فروش لوازم خانگی و لوازم جانبی را ارائه می کنند شکل گرفتند.

فروشگاه اینترنتی ویلومون

فروشگاه اینترنتی ویلومون در فروردین سال 1400 با هدف فروش لوازم خانگی اصلی و گارانتی معتبر افتتاح شد. در کنار فروش لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ، قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مربوطه نیز به فروش می رسد. برای اطمینان از امنیت خرید ، ویلومون دارای اینماد و نماد ساماندهی می باشد. هم چنین شرایطی خاص برای ارسال کالا به سراسر کشور دارد. ارسال کالا در تهران توسط پیک نهایتا یک روز پس از ثبت سفارش تحویل مشتریان گرامی می شود.

فروشگاه موزر

ویلومون به صورت تخصصی اقدام به فروش محصولات موزر آلمان و وال امریکا با گارانتی 36 ماهه خدمات طلایی موزر ایران می کند. می توان گفت ویلومون در سال 1400 همکار و همراه جدیخدمات طلایی موزر ایران به عنوان فروشگاه موزر در ایران می باشد. مردم معتبرترین دستگاه های اصلاح مو صورت و بدن برای مصارف شخصی و آرایشگاهی را موزر ایران می دانند. البته به همراه فروش دستگاه های اصلاح مو موزر آلمان ، قطعات موزر و لوازم جانبی موزر نیز در ویلومون به فروش می رسد. قطعات و لوازم جانبی وال امریکا نیز در ویولمون با قیمت های رقابتی به فروش می رسد. دستگاه های مخصوص حیوانات موزر آلمان و وال اصلی با گارانتی 3 ساله خدمات طلایی و مشاوره رایگان در سبد فروش ویلومون وجود دارد.

قطعات بلک اند دکر

یکی از برندهای صاحب نام در تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برند بلک اند دکر " Black and Decker " می باشد. برند بلک اند دکر در ایران با اقبال خوبی روبرو شده است و مورد تایید مردم و کارشناسان امر قرار گرفته است . فروشگاه ویلومون به صورت تخصصی فروش قطعات بلک اند دکر و فروش لوازم جانبی دستگاه های بلک اند دکر را به عهده دارد. اگر برای خرید قطعات بلک اند دکر نیاز به راهنمایی دارید حتما از طریق سایت ویلومون با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

تماس با ویلومون

جهت ارتباط با فروشگاه اینترنتی ویلومون می توانید به صورت حضوری به آدرس : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، مجتمع الماس بلورین ، طبقه سوم ، پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با تلفن ویلومون : 55047469-021 تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق سایت ویلمون به نشانیHttps://vilomoon.com خرید های خود را انجام دهید.

No comments:

Post a Comment